kursus

kursus
<




Friday, October 10, 2008

PERJALANAN HIDUP USAHAWAN CENDAWAN KUALA...

trima kasih saya ucapkan kepada sedare mare yang begitu semangat bekerja tanpa gaji...hehehehe...

prebet-prebet kecik pun tak ketinggalan memerah keringat...

betapa seriusnya saya bekerja sampai tak pandang kamera...hahahaha

Setelah lame berpenat lelah.....inilah rupanya rumah cendawan saya...walaupun tidak banyak tapi hasilnya cukup membanggakan saya...insyaallah at the end of this year saya akan penuhkan rumah nih...hehehe

Pagi-pagi dah dapat tengok cendawan yang keluar berasap-asap...memang rase seronok habis....

Hasil yang pertama..........trima kasih kepada semua yang membantu...


saya dan sepupu saya sapuan a.k.a assistant saya sedang cibuk packing cendawan after suboh...ngantuk pun ngantuk lah...janji masyukkkk...

No comments: