kursus

kursus
<

Friday, February 20, 2009

The way forward..


Thursday, February 19, 2009

Tersenyum....

Terima kasih atas sokongan dan bantuan rakan-rakan....soryla nyusahkan minta tolong macam2..hehe

Monday, February 16, 2009

Hutan cendawan...hehe

Fuh seronok betul...semuanya gebu2 dan beso2 belake.Purata 1 beg keluar hampir 100g..Kejap lagi boleh dipetik ni.Ini pun dah ada orang oder...


Peningkatan kawasan kerja...

Semua ini dilakukan dengan menggunakan tulang empat kerat ini.Maklumla,nak upah tak mampu.hehe..ada sesetengah tu kami gunakan buluh dan kayu utan je..jimat.hehePondok kukus guna buluh



Mengistiharkan.....

Untuk makluman rakan-rakan,dengan ini diumumkan bahawa dengan rasminya cendawankuala telah didaftarkan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia atas nama Dun Agro Farm No pendaftaran IP0292813-H...

Akhirnya...

Setelah lama x update blog,akhirnya cendawankuala telah mendaftarkan talian telefon dan streamyx.Lepas ni mudahla skit nak update.kalo idak asyik kena pegi cc..Sepanjang kehilangan kabo berita tentang kami di cendawan kuale dari dunia tanpa sempadan ini sebenarnya kami tidakla duduk diam saje.Kami telah memantapkan dan mengemaskini kawasan kami supaya pada tahun 2009 ini kami dapat meningkatkan lagi hasil kami...