kursus

kursus
<




Monday, March 9, 2009


Tanah di belakang masih ade banyak yang boleh diusahakan. sekarang ini saye tngh nak membuat rumah mengukus yang baru..still dalam pembikinan....rumah yang lame paham2 jelah..buat dr buloh...xdpt bertahan lame..need a new one...but the reason above all is sebenarnya saya nak mengurangkan pendedahan asap kepada rumah kayu saye.... nak menjamin produktiviti la katekan...semoga cendawan2 saya dapat bernafas dalam udara kuala kangsor yg lebih segar n seterusnya menjadi lebih bugar.. dan busarrrrr hahahaha saya agak bernasib baik sebab kat tanah saye nih banyak pokok buluh yang besar yang boleh dijadikan bahan serbaguna untuk jimatkan kos saya...almaklumla, kene reduce kos sebab modal masih belum mencukupi...insyaalah, nanti dah okeh sket saye buat la yang okeh sket....

ermm mcm kem komunis ade x???

1 comment:

nurd said...

hmm.. saya kagum betul la. skang ni, sya sendiri dah mula nk berjinak2 dlm bidang ni. harap2 menjadi la...