kursus

kursus
<




Monday, March 9, 2009

i'm back

askum semua..lame sungguh saye update blog saye nih..hehehe banyak perkara yang berlaku y xdapat saya ceritakan pada semua..tetapi percayalah...percayalah bahawa di belakang tabir lakonan dunia ini saya masih berdiri dengan semangat yang berkobar2 untuk menjayakan projek cendawan saya nih

semalam saya dan krew2 saya telah memasang banner/bunting company yg dah lame saye tempah tetapi cuma x berkesempatyan nak gantung kat depan umah.. banner ini saya tempah di kuala lumpur...murah lagi..rm0.80/kaki... kalo kat sini sampai rm3.50/ feet...hampeh..so mintak tolong sedara kat kl buatkan.. alhamdulillah..skrang dah siap gantung....bagitau satu kampung n satu dunia yang kami Dun Agro ada n wujud di sini..hehehe.. buat pengetahuan semua, bunting tu same la seperti yang ada kat header site blogspot saye nih... cuma yang nih mengandungi etra informasi bagi tujuan pengiklanan komersil...

5 comments:

Anonymous said...

Asal Sedap Sangat?ksi resepi..

Anonymous said...

teruskan hingga berjaya enterpreneur

Priyanka said...
This comment has been removed by the author.
budak lgkwi said...

semoga berjaya dalam setiap usaha anda, melayu boleh.. chayooik2

Anonymous said...

kalau lah semua melayu UMNO tekun macam saudara.. maju negara kita.
Respect.